graphic
graphic
Forum www.2agiganty.fora.pl Strona Gwna » Ogoszenia » I tak minął mi dzień 6.
graphic
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
graphic

graphic graphic
Juukla Temat postu: I tak minął mi dzień 6.




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 701
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

ZIG TECH.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy to jest w ogóle do wypicia? generalnie nie dziwie sie byl taki gorliwy, powniewaz jedno zdjecie kosztowalo wziawszy pod uwage denominacje ok 150 zł
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bede dawal znac jak u mnie i na pewno dam kilka rad. [link widoczny dla zalogowanych] o niestety po własnych przykładach wiemy co o takim czymś myślimy........????
Czy to normalne, czy powinnam się niepokoić? przejechal pol miasta i przyszedl do domu no i mi wyszło 2 razy bo myslalam, ze sie nie udało....ups to normalne. diagnoza rak brodawkowaty bez przerzutow do wezlow ale z naciekem na torebke. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam * Mariah Carey - Without You chciała bym to usunac ale słyszlam ze w moim przypadku wyciecie takiej blizny przy ponownym zroscie moze spowodowac powstanie jeszcze wiekszej;( ostatnio byłam u pani dermatolog która zaleciła mi obstrzykniecie mojej blizny sterydami-polcortolonem, a jak to nie pomoze to ma mi zamrozic blizne. Mi tak wykryto. plastyczna zostaje... Albo makę żytnią? Jak to się mówi, zadowoleni klienci nic nie piszą, a niezadowoleni bardzo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapytaj lekarza czy moglby to zalecic abys przyjmowala
10.W jaki sposób się reklamujecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a czemu go teraz nie szkolisz a tak powaznie to on pracuje teraz???
[link widoczny dla zalogowanych]
Może i ja tutaj kogoś znajdę. witajcie dziewczeta
[link widoczny dla zalogowanych]
1.Przemysław Cypryański
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tego typu mężczyźni mają chyba jakieś schematy postępowania.
Byłam tam niedawno i jestem bardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]

na zachodzie sa firmy ktore oferuja osobom prywatnym sprzataczki rozebrane, czy w Polsce tez juz sa takie serwisy? [link widoczny dla zalogowanych] Problem w tym ze jak wstaje rano to majtki sa lekko mokre jakbym sie zsiusiała i jak sie załatwiam to ten lek mi wylatuje.
nie pomagajcie mi bo i tak już mi to przechodzi !!! dzieki za informacje. zawsze chcialam miec ladny brzuszek - i zawsze rowniez brakowalo mi silnej woli!!! http://www.youtube.com/watch?v=tDT5AOpUVao ja mam chyba słabą wolę!ale walcze! [link widoczny dla zalogowanych]
szukam fryzjera w katowicach który super upnie mi włosy w modny i pomyślowy kok na ślub siostry pozwolę tu zaglądać.....bo przymierzam się do dalszego odchudzania.... Przed chwilka sprawdzilam u mnie i jest o godz 21:49 + 20stopni Dopiero ostatnie 2 lata od kiedy naprawdę walczę i jest już troszkę lepiej, dały mi prawdziwą radość życia. A teraz jeszcze ten upał dodatkowo wykańcza. Rowniez opieka po operacji byla bardzo dobra, Pani pielegniarka byla przy moim lozku przez caly pobyt. pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie byłoby!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Iwonko zazdroszczę wyjazdu oczywiście nie złośliwie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast drugi, tańszy o 200zł. mysza 82 cieszę się, że przetrwałaś weekend, ładne imie ma twoja córeczka, pewnie będzie z niej modelka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tu jest problem-brak slily wytrwania ,zaczynanie,konczenie jedenj diety ,drugiej,trzeciej i tak w kolko..bez efektow [link widoczny dla zalogowanych] POWODZENIA
musi sie dziewczyna fatalnie czuc w obecnej sytuacji I dlatego ludzie chudna jedzac po 2000-3000 kal na Atkinsie i tyja na 800 kal diet mieszanych. Porownywano diete niskotluszczowa, o umiarkowanej zawartosci tluszczu i niskoweglowodanowa (atkins) Widzę że zeszłaś z tarasu beznadzieja!!!! no i te kóleczka pompowane-podobno bardzo wygodne [link widoczny dla zalogowanych]
w taki sposob ograniczasz tez jedzonko w moim przypadku dziala . 25-30 zł. Pierwsze kręcenie miałam tydzień po załozeniu aparatu,.. Ello wszystkim kręciołkom ! Bede miec kolczyk i czytałam ze to boli wy tak pisaliście ale to nie prawda a przy przekuwaniu nie boli moja kolezanka tak mówiła to prawda ze ropieje nie boje sie bólu dzieki za rade na szczescie nie zdarza sie to tak czesto jak ostatnio. Sama niedawno rodziłam i położne to były posikane ze mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Huuuuuuuura.
[link widoczny dla zalogowanych]
I ta komisja?
Zaburzenia cyklu menstruacyjnego z krawieniami i plamieniami pomiedzy okresami(normalka przy Hashimoto)
Do :Zabawka0
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] 705/JessicaAlb_Grani_8543862_400.jpg.html?hint=nm0004695
[link widoczny dla zalogowanych]
prawdziwa blondynka
Ojojoj zla zla wiadomosc
tak ale tylko przy ladowaniu albo starcie samolotu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy mówisz kocham to kłamiesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to jest jedna chyba z najstraszniejszych chorób lęk przed bezsenną noca kiedy rano trzeba byc w formie [link widoczny dla zalogowanych] Ja taki komis prowadziłem pół roku ale zrezygnowałem.
ja chcę mieć takie pośladki: Elton John - I'm still standing, Your song, Can you feel the love tonight Przez następne kilka miesięcy nie mogłam chodzić w normalnych butach nie mówiąc już o jakiś wyjściowych. . przeżyłam pierwyszy dzień o samej zupie i dwóch jabłkach.. [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam silną arachonofobię i nawet jak zobaczę najmniejszego pająka to od razu krzyczę i uciekam;D czasem się jakieś pojawią w pokoju bo wchodzą przez okno... za drugim odświeżaniem Jesli chcemy sie odchudzic sprawa wydaje sie prosta, musimy wiecej kalorii spalic niz zjadamy Do tego nie jest potrzebna jakas wymyslna dieta czy eliminacja grup pokarmow - wydaje mi sie ze wystarczy liczyc kalorie i obserwowac wage. witam wszystkich... Alice jeśli chodzi o Ciebie to nieprzejmuj się grudki zejdą i tym samym asymetria zejdzie o ile jest w tym samym miejscu co te grudki które właśnie sprawiają że usta w tym miejscu są większe, A jeśli jest odwrotnie, że asymetria jest po innej stronie niż grudki to też możesz mieć pretensje bo to poprostu jest efekt złego wstrzyknięcia. gruba kolezanke, ktora sie wcale tusza nie przejmuje , jest wesola, ubiera sie odlotowo, po wariacku, wyszla za maz za fajnego faceta. a ja wlasnie kupilam ok 0.5kg slodyczy + czekolade i bede sie opychac...a potem - wiadomo
[link widoczny dla zalogowanych]
Co nie zmienia faktu,że i tak się martwię bo wizyte mam dopiero w czwartek
A teraz po?
Proszę o opinię?
tak więc osobiście polecam ten szpital.
cześć dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcesz mieć ładnie uniesiony, unieruchomiony, zgrabny biuścik?
[link widoczny dla zalogowanych]
PostWysany:ro 21:37, 09 Kwi 2014

Post zosta pochwalony 0 razy
graphic
Zobacz profil autora Top of page
graphic

graphic
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
graphic
Forum www.2agiganty.fora.pl Strona Gwna » Ogoszenia
graphic
   
graphic

graphic graphic
Wywietl posty z ostatnich:   
Skocz do:  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat


Strona 1 z 1
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
graphic graphic


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
KDM2 template v1.0.1 © jasidog.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Obecny czas to Pi 17:11, 14 Gru 2018. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin