graphic
graphic
Forum www.2agiganty.fora.pl Strona Gwna » Ogoszenia » Przecież nie będzie sobie kalał własnego gniazda.
graphic
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
graphic

graphic graphic
Juukla Temat postu: Przecież nie będzie sobie kalał własnego gniazda.




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 701
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Pozdrawiam wszystkich teskniacych
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam toksoplazmoze od 15 lat nie widze na jedno oko czy ktos moze mi poradzic czy mozna to wyleczyc prosze o pisanie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I ogólnie będzie Ci wygodniej i zdrowiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłego dnia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napisze jeszcze kto jest, bo nei wiem, może to ma jakieś znaczenie: [link widoczny dla zalogowanych] czy to naprawde boli?????
SZPECI TĄ SWOJĄ CHUDOŚCIĄ CAŁY PARKIET. Największy problem mam z kolanem i rękami. bralam duzo witamin ostatnio np. Tylko naturalny susz ziołowy. na mnie nazywajac mnie naciagaczką czy kims podobnym. [link widoczny dla zalogowanych]
masc na allegro jest dobra fest pomaga, mi pomogła na krostki i plamki na penisie... Naprawdę jest skuteczny i nie czuję się po nim rano jakaś zblazowana.Oczywiście faza po zażyciu tabletki est poniekąd komiczna,bo i trudno dojść o własnych siłach do łóżka (tak po 30min),opowiada się różne dziwne rzeczy(jak po dragach) i co gorsza film się urywa.Ale lek działa Z reguły biorę pół tabletki. Ja bym tam Kręlicką zostawiła, bo z wdziękiem tańczyła nie to co Dancewicz czy Kwaśniewska- te to na I miejcsu dla mnie do odstrzału, bo tylko zanizają poprzeczkę!!!!!!!!!!!!!!! Nasze mamy nas szczepiły i pewnie większość z nas ospę przechodzila. A jak na Vivie ją promują??? Na początku tego topiku podejmowałam pracę w Żywiec Trade, a już niedługo, wszystko na to wskazuje, będę jednym z najdłużej pracujących tam osób. Ważne jest, aby ćwiczenia wykonywać dokładnie i nie przerywać w trakcie.
polecam normalne buty conversa, nie trampki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Freta).
A jak Wam stronka nie odpali, to wpiszcie w google sara may i zobaczcie stronę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mały chodzi normalnie do żłobka ale często choruje, a my nie możemy brać tak często zwolnień lekarskich, więc szukam niani na czas kiedy mały choruje w godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dojazd tez roznie - zalezy od pracodawcy. Jak fotoodmładzanie to tylko laserem Glam Beauty - najszybszy efekt i najbardziej widoczny - reszta to ściema!
ja nie robie, ale mam załozone akryle, jestem bardzo zadowolona, bo mialam kiedys zele i widze roznice akryl jest o wiele twardszy i lepiej sie w nim czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
K****a co za bagno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do korekty stopy konsko-koslawej. [link widoczny dla zalogowanych] The Beatels Mishelle, Twist and shout, Oh, darling, Help,
pier*olony podszywaczu na ch*j podajesz sie za mnie?? Pracuje teraz w nowym salonie LOREN na Kurdwanowie, ul.Wysłouchów . Najgorsze,ze herata wyczytalam ze tez,wiec nie wiem co bede pila,i nie wiem jak przezyje bez mojej zielonej herbaty rano i na wieczor pytasz o basen... Prosze pomożcie [link widoczny dla zalogowanych]
W Veronie jest dużo Polaków. Ja juz nie wiem chyba nie bede robic swiecy bo potem tawoda zostaje w brzuchu i nie chce wyjsc Milego wieczoru :* ta kobietka szlochająca, że \jesteście moją ostatnią szansą\... Wtedy czekac sie chyba nie da... ja tylko nakładam zel i wcieram i nic poza tym. Ja niestety nie mogę polecić salonu Bohema- kierowałam sie dobrymi opiniami na jego temat-ale jestem delikatnie mówiąc rozczarowana :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest taka możliwość????
blizny po laserowym usuwaniu pieprzyków.
- włosy chyba postanowiły zostać na mojej głowie Mniej znajduję na grzebieniu.
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem bo ja byłam na zmywaku i tyle mi dawali.dla mnie to i tak było duzo.a ty gdzie mieszkasz i pracujesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
potrzebuje namiary na dobrego endokrynologa z poznania Waga stoi w miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale trzeba jej przyznać figurę ma jedną z najlepszych jakie widziałam.
przej**.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Orbiterek jest dla mnie idealny pod katem moich utytych rak i nog, moze ktos poradzi ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ser, ktory wykorzystuje do sernika nazywa sie Tomino, znajdziesz go prawie na kazdym stoisku z serami, w smaku przypomina nasz twarog i jest bardzo drobno pomielony. [link widoczny dla zalogowanych] niewielki procent z nas jest Casanowami naszych czasów.
mam poodsłaniane szyjki zebow przy jednynkach ;/ Kobieta, też jest niemiła, ale kurcze, ten facet chyba pobił wszystko =0 ALE MAM JESZCZE JEDEN O WIELE POWAŻNIEJSZY PROBLEM! leki nasenne to nie zabawka. Naprawde polecam. [link widoczny dla zalogowanych]
mam wrażnie, że organizm sie dopiero przestawia. Może z fryzjerami to tak trzeba? Dają bardzo dobre efekty i są polecane dla osób, które nie mają kondycji i zbyt dużo czasu. chodzi mi o to ile zarabia sie na stanowisku kierownioczym czy dyrektorskim... P.S. Dekoloryzjacja nie boli i nie zabija włosów. Nie będę się zasłaniać chorobą i przeciwskazaniami do wysiłku (bo dawniej nie stosowałam się do zaleceń lekarzy) ale nie mam kurde na to siły w ogóle
sn - poród siłami natury
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczegolnie ta sportsmenka, a ta bezzebna 38-latka to juz w ogole tragedia.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam tak samo
125g.drobnych pieczarek

Mnóstwo ludzi w sumie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz o długości trwania odżywiania się wyłącznie warzywami i owocami ( półgłodówka) to niezależnie od tego czy robisz to po raz 1 czy którykolwiek ZAWSZE trwa 6 tygodni.Do tej kuracji nie trzeba się wcześniej przygotowywać,ale czytałam o przypadkach (ciężkie schorzenia) gdzie poprzedzona była kilkudniową głodówka,a dopiero po niej 6 tygodni na warzywach i owocach.Ta kuracja nie może trwac krócej -musi być 6 tygodni bo to jest calość,organizm poprostu w przypadku tej metody bardzo wolno pozbywa się toksyn.
Hej Tasinka, w takim razie życzę Ci powodzenia, każdy jest sam kowalem swojego losu, pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja wczoraj byłam na leczeniu kanałowym w Endo Medice w Tychach i wcale nie bolało siedziałam na fotelu i myślałam o wakacjach
[link widoczny dla zalogowanych]

A moze jest tu jakąś chętna na spotkanko? [link widoczny dla zalogowanych] Wg okresu termin mam na 6 sierpnia.
dzis rano u mnie bylo tylko 5 stopni.a moj luby zostawil na noc otwarte okno w lazience.mialam niezla niespodzianke.obudzilam sie w 3 sekundy ;-D Pozdrawiam i lece z koszykiem do koscioła żółtka miksować 30 sek z esencją,wadą,dodać jagody i ubijać 10 sek., połączyć masę jajeczną z bitą śmietaną i wymieszać. Przeczytałam ze ta firma nie prowadzi sprzedazy przez internet. Pozdrawiam obecne i przyszłe mamuśki czytające forum. [link widoczny dla zalogowanych]
Bo to jakaś plaga się robi. W moich naturalnych brązach: Ale jest net i komóra. ja właśnie dostałam odpowiedź ze stowarzyszenia i poinformowano mnie, że praktyki kosztują 1 tys. bo ja mam ciemne i długie i mi się bardzo niepodobają i chciałabym się ich pozbyć ale nie wiem jak Ja zyje na swiecie kretynów chyba!!!!nie dość ze w moijej głowie siedzi zboczenie bycia szczupłą to widze i słysze tol wszędzie na każdym kroku....Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! idz do zwyklego lekarza...
nuie zauważyłaś , że nie śpiewali dziś???
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak ból nie ustał i nie jest on tylko w lewym jajniku bo jak pisalam bolą mnie oba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PostWysany:ro 10:06, 09 Kwi 2014

Post zosta pochwalony 0 razy
graphic
Zobacz profil autora Top of page
graphic

graphic
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
graphic
Forum www.2agiganty.fora.pl Strona Gwna » Ogoszenia
graphic
   
graphic

graphic graphic
Wywietl posty z ostatnich:   
Skocz do:  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat


Strona 1 z 1
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
graphic graphic


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
KDM2 template v1.0.1 © jasidog.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Obecny czas to Pi 17:53, 14 Gru 2018. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin